CV forward opent deuren!
Werken in de welzijnssector

Speeltuinleiders/
uitvoerend
kinderwerkers
gezocht.

“Vorige maand ben ik mijn baan kwijt geraakt. Via mijn vriendin kwam ik op cvforward.nl. Nu heb ik een baan waar ik elke dag naar uit kijk. Wat ik belangrijk vind in mijn werk is om elke dag een lach te brengen op het gezicht van mijn clienten."

Groet,
Bianca

Voor diverse speeltuinen, kinderopvang- en maatschappelijke organisaties in Amsterdam en omstreken zijn wij opzoek naar personeel.

Pedagogisch-,
maatschappelijk- en
sociaal werkers
gezocht.

Speeltuinleiders/ uitvoerend kinderwerkers gezocht

Speeltuinleider/ Uitvoerend kinderwerker / Activiteitenbegeleider


Fulltime
Parttime

Description

De functie speeltuinleider/uitvoerend kinderwerker/activiteitenbegeleider
De speeltuinleider/kinderwerker is werkzaam op en vanuit één van de speeltuinen of op andere locaties in de buurt. De medewerker heeft oog voor het sociale klimaat op en om de speeltuin of in de buurt. Hij onderhoudt contacten met ouders, kinderen en andere buurtbewoners en zorgt voor activiteiten om een prettige sfeer op de speeltuin én in de buurt te scheppen.

Taken

  • Openstellen van de speeltuin/ andere locaties en zorgen voor spelbegeleiding.
  • Op de speeltuin: het doen van klein onderhoud, schoonmaakwerkzaamheden en verzorgen van groen.
  • Planning, organisatie en uitvoering van naschoolse en vakantieactiviteiten i.s.m. teamleden en vrijwilligers.
  • Publiciteit voeren over de activiteiten.
  • Overleg voeren intern en extern over de programmering van activiteiten op de speeltuin en/of in de buurt.
  • In samenspraak met de wijkcoördinator Positieve Pedagogische Omgeving (PPO) samenhang brengen in de programma’s voor de speeltuin en/of in de buurt.
  • Kinderen een stem geven in programmering en overige activiteiten.
  • Het werven, motiveren en begeleiden van vrijwilligers.
  • Signaleren van probleemgedrag en eventueel doorverwijzen.
  • Administratieve taken. Waaronder het dagelijks bijhouden van het logboek.

Profiel van de functie
Kennis:

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur MBO Sociaal- Cultureel werk niveau 4 of Pedagogisch Werk niveau 4.
  • Een diploma EHBO of Bedrijfshulpverlening (of de bereidheid om dit certificaat spoedig te behalen).
  • Kennis van en inzicht in de doelgroep.
  • Ervaring in het werken met grote groepen kinderen.
  • Kennis van jeugdwerk en jeugdbeleid.
  • Uitdrukkingsvaardig in woord en geschrift.
  • Beheersing van verschillende programma’s op de PC (Word, Excel, Outlook).

Kwaliteiten:

  • Creatief en vindingrijk: bereid om steeds op zoek te gaan naar nieuwe mogelijkheden.
  • Zelfstandig en initiatiefrijk.
  • Communicatief en sociaal vaardig.
  • Flexibel.
  • Gastvrij en dienstverlenend.

Plaats in de organisatie en waardering van de functie
De speeltuinleider/ uitvoerend kinderwerker maakt deel uit van een collegiaal (gebieds)team en ontvangt (bege)leiding van een van de leden van het managementteam.
Waardering en inschaling is volgens de CAO-Welzijn. De functie komt overeen met Sociaal Cultureel Werker 1 uit het functieboek van de CAO. Inschaling: loongroep 4, periodiek 0 – 11, afhankelijk van opleiding en ervaring.

 

Kom bij ons werken. Solliciteer direct!

Sollicteer direct. We maken er een feestje van!

Solliciteer eenvoudig door het sollicitatieformulier in te vullen.
We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
We matchen je op basis van je competenties, opleiding en werkervaring met een lokale werkgever die bij je past!

    Voornaam + achternaam
    Telefoonnummer

    E-mail adres


    Upload je CV



    Activiteitenbegeleider

    Activiteitenbegeleider


    Fulltime
    Parttime

    Description

    Wat ga je doen?

    Voor de Klantgroep herstel, binnen het team van activiteitenteam locatie Nellestein ga je:
    • coördineren en mede organiseren van centrale activiteiten voor onze bewoners;
    • Je zorgt voor zinvolle activiteiten voor onze bewoners in de centrale ruimte of op een afdeling;
    • contacten onderhouden met vrijwilligers en externe partijen

    Wie ben jij?

    • Je bent in het bezit van minimaal een MBO niveau 4 diploma
    • je kunt helder communiceren naar bewoners, naasten en collega’s en treedt als een verbinder;
    • Samenwerken staat naast professionaliteit en kwaliteit bij jou voorop en hebt vernieuwende ideeën ;
    • Je staat open voor wisselende 7 uurs diensten, die ook in het weekend voor kunnen komen.

    We bieden jou
    • Het betreft een functie van 18-24 uur per week; ook tijdens de weekenden. • Een jaarcontract met de intentie om te verlengen naar onbepaalde tijd;
    • Salariëring en arbeidsvoorwaarden volgens CAO VVT Functiegroep FWG 35
    • Trainingen en opleidingen om bij te blijven in je vak en te groeien als professional;
    • Pensioenregeling via pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
    • Korting op sportschoolabonnement, (zorg)verzekering en je kunt meedoen aan onze gratis bootcamp
    • Een aantrekkelijk fietsplan (fiets met Belastingvoordeel) en reiskostenvergoeding.

    Over ons

    Amsta biedt ouderenzorg en gehandicaptenzorg op 30 mooie locaties in Amsterdam. We werken praktisch, professioneel, persoonlijk en liefdevol. Als je bij ons komt werken maak je deel uit van één van de grootste zorgorganisaties in Amsterdam. Onze medewerkers en cliënten zijn net zo divers als de stad en haar inwoners. Met verschillende culturen, leefstijlen en achtergronden. Kom zorgen op zijn Amsterdams. Iedereen is welkom!

    Sollicteer direct. We maken er een feestje van!

    Solliciteer eenvoudig door het sollicitatieformulier in te vullen.
    We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
    We matchen je op basis van je competenties, opleiding en werkervaring met een lokale werkgever die bij je past!

      Voornaam + achternaam
      Telefoonnummer

      E-mail adres


      Upload je CV



      Begeleider gehandicaptenzorg

      Begeleider gehandicaptenzorg


      Fulltime
      Parttime

      Description

      Wat ga je doen?

      Voor locatie Anton de Komplein zoeken wij een Begeleider Gehandicaptenzorg. Ben jij die ervaren cliëntbegeleider in de gehandicaptenzorg? Vind je het leuk om met een uitdagende doelgroep te werken die extra ondersteuning in het leven nodig heeft? Kun je goed omgaan met verbale agressie, en vind je het leuk om in teamverband bezig te zijn de begeleiding te optimaliseren? Dan nodigen we je uit om te solliciteren.

      Als begeleider ga je cliënten:

      Begeleiden en ondersteunen in het dagelijks leven op de verschillende leefgebieden. Hierbij kan je denken aan; ondersteunen met zoeken naar geschikte dagbesteding; ondersteunen bij onderhouden van relaties;
      Observeren en je geeft feedback aan de persoonlijk begeleider zodat deze een ondersteuningsplan maakt die passend is bij de cliënt, realistische doelen weet te formuleren en de juiste afspraken met de cliënt kan maken;
      Stimuleren te leren en zich te ontwikkelen;
      Je gaat ook een bijdrage leveren aan de teamresultaten, waaronder het zelf vervullen van een rol als teamtaakverantwoordelijke.
      Naast de begeleiding van cliënten heb je ook een teamtaak binnen het team waarvoor jij verantwoordelijkheid draagt. Als teamlid lever je een aandeel in de kwaliteitsverbeteringen binnen de zorg aan cliënten. Complexe vragen worden aangepakt door een multidisciplinair team waarbij jij de ruimte krijgt om input te geven. Je werkt daardoor in een open en divers team met veel werkervaring en een vleugje humor.

      Daan van Hijum, cliëntbegeleider Anton de Kom: ‘’Wat ik plezierig vind aan mijn werk is dat ik hier op Anton de Kom is dat ik in contact sta met zowel uitdagende cliënten als sociale collega’s.”

      Wie ben jij?
      Je hebt minimaal een afgerond mbo niveau 3, in de richting AB, MMZ of SPW;
      Je hebt kennis en affiniteit met de doelgroep en hebt enige jaren werkervaring met mensen met ernstige gedragsproblematiek en/of psychiatrische problematiek met een (licht) verstandelijke beperking;
      Je hebt een stevige persoonlijkheid en je kunt zelfstandig beslissingen nemen en daarop reflecteren;
      Je bent gewend om onregelmatigheidsdiensten te werken;
      Je bent in staat methodisch te werken en je hebt vakinhoudelijke kennis, onder andere over psychiatrische problemen en gedragsproblemen (depressie, psychose, angststoornissen, autisme);
      Je kan in spelen op de sociaal emotionele ontwikkelingsleeftijd van de cliënt en de daarbij behorende begeleidingsstijl;
      Je bent in staat innovatief te denken en helpt mee aan de verdere ontwikkeling van het zelf organiserend team.
      *Het aanleveren van een verklaring omtrent gedrag (VOG) en opvragen van een referentie zijn onderdeel van de selectieprocedure.

      We bieden jou
      Een 0-uren contract als oproepkracht;
      Salariëring en arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO Gehandicaptenzorg, functiegroep 35, maximaal € 2.766, – o.b.v. van een 36-urige werkweek;
      Onregelmatigheidstoeslag, (8%) vakantiegeld en (8,33%) en eindejaarsuitkering van het bruto jaarinkomen;
      Trainingen en opleidingen om bij te blijven in je vak en te groeien als professional;
      Pensioenregeling via pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW);
      Korting op sportschoolabonnement, (zorg)verzekering en je kunt meedoen aan onze gratis bootcamp;
      Een aantrekkelijk fietsplan (fiets met Belastingvoordeel) en reiskostenvergoeding.
      Over ons
      Amsta biedt ouderenzorg en gehandicaptenzorg op 30 mooie locaties in Amsterdam. We werken praktisch, professioneel, persoonlijk en liefdevol. Amsta Karaad biedt zorg en begeleiding aan bewoners met een verstandelijke beperking. Die varieert van 24-uurs begeleiding, tot ondersteuning op verzoek. We werken in teams die zeer zelfstandig opereren en nauw optrekken met bewoners. Als je bij ons komt werken maak je deel uit van één van de grootste zorgorganisaties in Amsterdam. Onze medewerkers en cliënten zijn net zo divers als de stad en haar inwoners. Met verschillende culturen, leefstijlen en achtergronden. Kom zorgen op zijn Amsterdams. Iedereen is welkom! Geen dag is daardoor hetzelfde!

      Sollicteer direct. We maken er een feestje van!

      Solliciteer eenvoudig door het sollicitatieformulier in te vullen.
      We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
      We matchen je op basis van je competenties, opleiding en werkervaring met een lokale werkgever die bij je past!

        Voornaam + achternaam
        Telefoonnummer

        E-mail adres


        Upload je CV



        Huishoudelijke hulp

        Huishoudelijke hulp


        Fulltime
        Parttime

        Description

        Wie zijn wij?

        Werken bij NiconCare doe je als je passie hebt voor klanten en huishoudelijke dienstverlening. Niconcare focust zich op huishoudelijke hulp in de breedste zin van het woord bij particuliere thuis. Van stofzuigen, ramen wassen en het opmaken van de bedden tot het schoonmaken van de keuken, de badkamer en het toilet. Wij nemen alle huishoudelijke taken met liefde uit handen van onze klanten.

        Functieomschrijving:

        Onze organisatie groeit en onze dienstverlening reikt steeds verder, daarom hebben we een leuke functie beschikbaar en hopelijk kom jij ons team versterken!

        Wij hebben een vast team met collega’s die allemaal bij ons in dienst zijn. Door het groeiend aantal aanvragen zijn wij op zoek naar een collega die in Amsterdam voor ons kan werken. Je werkt zelfstandig bij de klant, je bent nauwkeurig, betrouwbaar en hebt ervaring met schoonmaken in particuliere huishoudens.

        Woon jij in Amsterdam of omgeving, heb je zin in een nieuwe uitdaging en heb jij ervaring met het schoonmaken van particuliere huizen, dan zijn wij opzoek naar jou!

        Wat wij bieden:

        · Salarisbetaling conform de CAO schoonmaak

        · Vakantiedagen en vakantiegeld

        · Pensioenopbouw

        · Maandelijkse betaling van het loon

        Wat wij zoeken:

        · Je bent enthousiast en gemotiveerd;

        · Je hebt ervaring met schoonmaken.

        · Je hebt een flexibele instelling.

        · Je bent 24 uur per week beschikbaar.

        Sollicteer direct. We maken er een feestje van!

        Solliciteer eenvoudig door het sollicitatieformulier in te vullen.
        We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
        We matchen je op basis van je competenties, opleiding en werkervaring met een lokale werkgever die bij je past!

          Voornaam + achternaam
          Telefoonnummer

          E-mail adres


          Upload je CV



          Pedagogisch medewerker / Kinderopvang / BSO / KDV

          Pedagogisch medewerker / Kinderopvang / BSO / KDV


          Fulltime
          Parttime

          Description

          Amsterdam

          Voor onze locaties in Amsterdam is onze opdrachtgever per direct op zoek naar een

          Pedagogisch medewerker
          24 a 32 uur en dagen in overleg

          Zo werkt het
          Dagelijks heb jij oog voor de individuele behoeften van een kind. Je betrekt hierbij alle verbonden partijen zoals ouders en/of verzorgers, collega’s en/of de schoolmaatschappelijk werker. De dagen zijn gevuld met activiteiten waarbij de peuters spelenderwijs leren. Op basis van jouw observaties stel je doelen en zorg je voor een passend aanbod. Groeps- en handelingsplannen zijn onderdeel van jouw takenpakket. Ondersteuning en begeleiding op de werkvloer door de hbo-coach is geregeld!

          het aanbod

          • Een tijdelijk contract, met optie tot verlenging.
          • Een omgeving waarin wij jou uitdagen het beste uit jezelf te halen. Denk bijvoorbeeld aan onze interne trainingen en cursussen!
          • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan en collectieve verzekeringen

          Functie-eisen

          • Je voelt je verantwoordelijk voor een goede overdracht naar de basisschool.
          • Je beweegt je makkelijk mee in de variatie van werkdagen en tijden.
          • Je bent in het bezit van een diploma op mbo 3/4 niveau conform de eisen die de cao Sociaal Werk stelt.
          • Je bent in het bezit van een VVE certificaat of bent bereidt om deze te behalen en taaleis niveau 3F.
          • Je hebt ervaring in het werken met de observatiemethode KIJK!.

          Interesse in deze functie?
          Kom in aanmerking voor deze functie door direct te solliciteren. Voor meer informatie kan je ook contact opnemen met de contactpersoon.

          Soort dienstverband: Fulltime, Tijdelijk, Bepaalde tijd

          Sollicteer direct. We maken er een feestje van!

          Solliciteer eenvoudig door het sollicitatieformulier in te vullen.
          We nemen binnen 1 werkdag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken.
          We matchen je op basis van je competenties, opleiding en werkervaring met een lokale werkgever die bij je past!

            Voornaam + achternaam
            Telefoonnummer

            E-mail adres


            Upload je CV



            Heb jij binnenkort een sollicitatiegesprek?
            Meld je aan voor een gratis verwenmoment bij Dress for success!
            What is Dress for Success?

            We are a shop with job application clothing for people that are seeking for a job. We reserved a whole hour for you to find you a nice outfit. You get this outfit from us for free and you can use it when you are looking for a paid job, volunteering, an internship or activity.

            Lekker in de buitenlucht werken? Zin in bonussen, 20 tot 40 vakantiedagen per jaar, telefoon die je ook privé mag
            Functieomschrijving Voor onze opdrachtgevers zijn wij opzoek naar een Locatiemanager voor een kinderdagverblijf en BSO. De locatie biedt dagelijkse zorg
            Wie is er nu niet blij met een nieuwe auto? Iedereen toch? Precies, dat denken wij ook! En het mooie hiervan
            Functieomschrijving: Augias schoonmakers; als geliefd schoonmaakbedrijf zijn wij op zoek naar goede mensen die hart voor de zaak hebben: Schoonmaakmedewerker